ტრენინგის მერვე დღე
- ვისაუბრეთ პროექტში განსაკუთრებული საჭიროების, არაქართულენოვანისა და ნიჭიერი მოსწავლეების ჩართვაზე;
- განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილეთ აღქმის სტილზე, გამოვყავით აუდიალები, ვიზუალები და კინესთეტიკურ აღქმის მწონე მოწავლეები;
- ვიმსჯელეთ მათი საჭიროებიდან გამომდინარე დიფერენცირებული დავალებების მიცემაზე;
- ამ პროცესში მასწავლებლის, როგორც ფასილიტატორის როლზე;
- ბლოგზე ავტვირთეთ ჩვენი ნამუშევარი .
No comments:
Post a Comment