Saturday, April 13, 2019

  ტრენინგის მერვე დღე



  • ვისაუბრეთ პროექტში  განსაკუთრებული     საჭიროების, არაქართულენოვანისა  და ნიჭიერი მოსწავლეების  ჩართვაზე;
  •  განსაკუთრებული ყურადღება გავამახვილეთ აღქმის სტილზე,  გამოვყავით აუდიალები, ვიზუალები და კინესთეტიკურ აღქმის მწონე მოწავლეები; 
  •   ვიმსჯელეთ მათი საჭიროებიდან გამომდინარე    დიფერენცირებული დავალებების მიცემაზე;
  • ამ პროცესში მასწავლებლის, როგორც ფასილიტატორის როლზე;
  • ბლოგზე ავტვირთეთ ჩვენი ნამუშევარი .

No comments:

Post a Comment